Upcoming Standing Council Skype Meeting - Research & Writing/Training & Education

La version française suivra

We are happy to offer Standing Council Skype calls for our members to help keep the conversations going between you and your Standing Council Chair. We have received much positive feedback to date regarding these calls and look forward to keeping this initiative going.

The next group to meet will be the Research & Writing / Training & Education Standing Council who will convene on a call Tuesday, November 22 @ 1 pm EST. The meeting will last one hour. All CDA members are invited to attend this call, even if this is not your primary standing council. If you wish to participate, or have specific requests for topics of discussion please contact .

We will keep you informed as other standing council meetings approach.  Please RSVP your attendance as there will be a limit of 20 people per call.

If you are unsure as to how to get started on Skype or curious as to how these calls work, please take a moment to this document HERE. If you have any questions about the use of Skype, please feel free to contact .

- - - -

Nous sommes heureux d'offrir à nos membres nos appels par conférence pour les Comités permanents, afin d'entretenir des conversations entre vous et votre Président de Comité permanent. Nous avons reçu à ce jour de nombreux retours positifs au sujet de ces appels et nous espérons continuer cette initiative.

Le prochain groupe qui se rencontrera par conférence téléphonique sera le Comité permanent Recherche et Écriture/ Entraînement et Éducation, qui se réunira par appel le Mardi 22 Novembre à 1 h EST. La réunion durera une heure. Tous les membres de l'ACD sont invités à participer, même si ce n'est pas le premier Comité permanent dans lequel vous vous êtes inscrits. Si vous décidez de participer, ou si vous avez des sujets et des points de discussion, merci de contacter .

Nous vous tiendrons informés des autres comités permanents à venir. Merci de répondre pour confirmer votre participation, car nous avons une limite de 25 personnes par appel.

i vous n'êtes pas certains des modalités pour démarrer Skype ou si vous avez des questions concernant ces appels, merci de prendre un moment pour revoir les procédures sur le PDF en pièce jointe. Si vous avez d'autres questions sur l'usage de Skype, merci de me contacter à .

Source: Canadian Dance Assembly / L'Assemblée canadienne de la danse

<< Go Back / Au retour