CDA Annual General Meeting of Members // l’Assemblée générale annuelle de l’ACD

Please join us for the ANNUAL GENERAL MEETING of the Canadian Dance Assembly

All are welcome to attend! "Members in Good Standing" are eligible to vote at the AGM, meaning any current members who have registered for 2020-21 membership, and 2019-2020 members (a grace period extends until Sept 30th due to the exceptional circumstances this year). For organizational members, 1 designated staff member will be eligible to vote at the AGM.

This meeting will include live human Closed Captioning. Please let us know any other accessibility requests ahead on the registration form.

Thursday, September 17th, 2020 | 2:00 PM EDT
This year's AGM will be conducted via Zoom.

RSVP below to receive the login details.

RSVP ONLINE HERE

AGM business will include:
1. Welcome
2. Adoption of Agenda
3. Adoption of the 2019 AGM Minutes
4. Staff Report
5. President’s Report
6. Audit and Treasurer’s Report
8. Nomination Report
9. Other Business
10. Open Forum

If unable to attend the meeting, a member has the right to assign their vote to another member in good standing. A proxy form is included for this purpose. Note that non-members are welcome to attend the meeting as observers.

Call for National Council members

CDA is welcoming nominations for Member at Large positions on National Council. Members must be in good standing as individuals or represent an organizational member. Voting will take place at the AGM. For further information or to express interest please contact the office at 416-515-8444 or email aviva@dancecanada.net

Virtual happy hour

After the formal business of the AGM join us for a virtual happy hour to connect with your colleagues. We’ll host several breakout rooms and will feature a special CDA cocktail and mocktail. Pets and silly hats welcome! More details to come.

--

Invitation à l’ASSEMBLÉE GÉNÉRALE ANNUELLE de l’Assemblée canadienne de la danse

Bienvenue à toutes et à tous ! Les membres en règle ont droit de vote à l’AGA, à savoir tout membre inscrit pour l’année d’adhésion 2020-2021 et pour l’année 2019-2020, une période de grâce s’appliquant jusqu’au 30 septembre compte tenu des circonstances exceptionnelles de cette année. Les organismes membres désignent un.e seul.e représentant.e qui a droit de vote à l’AGA.

La réunion sera sous-titrée en direct par une personne assignée à cette tâche. Veuillez nous indiquer sur le formulaire d’inscription tout autre besoin en matière d’accessibilité.

Jeudi 17 septembre 2020 à 14 h, HAE
Cette année, l’AGA aura lieu par Zoom.
Veuillez répondre à notre invitation pour recevoir les codes d’accès à la réunion.
INSCRIVEZ-VOUS ICI

1. Bienvenue
2. Adoption de l’ordre du jour
3. Adoption du procès-verbal des délibérations de l’AGM de 2019
4. Le rapport de l’equipe
5. Le rapport de la présidente
6. États financiers vérifiés et rapport de la trésorière
8. Le rapport de mise en candidature
9. Autres dossiers
10. Discussion ouverte

Si un membre ne peut assister à l’AGA, il a le droit de mandater un autre membre en règle pour voter à sa place. Vous trouverez ci-inclus un formulaire de procuration. Les personnes non-membres peuvent assister à l’AGA en tant qu’observatrices.

Appel à candidatures – Conseil national

L’ACD accepte les mises en candidature aux postes de membres à titre personnel du Conseil national. Les candidats doivent être des membres en règle de l’ACD, qu’ils soient des particuliers ou qu’ils représentent un organisme membre. Les élections auront lieu à l’AGA. Pour obtenir de plus amples renseignements ou faire connaître ses intentions, prière de communiquer avec le bureau au 416-515-8444 ou par courriel à l’adresse aviva@dancecanada.net

Un 5 à 7 virtuel

Après la partie officielle de l’AGA, nous organisons un 5 à 7 virtuel auquel vous êtes convié.e et qui sera l’occasion de reprendre contact avec les collègues. Nous vous proposerons plusieurs ateliers ainsi qu’un cocktail spécial – alcoolisé et non alcoolisé ! Les animaux domestiques et les chapeaux fantaisistes sont les bienvenus ! D’autres détails suivront.

Source: Canadian Dance Assembly / l’Assemblée canadienne de la danse

<< Go Back / Au retour