Canadian Dance Assembly National Conference 2017 / Conférence nationale 2017

19-Oct-2017 - 20-Oct-2017

October 19 and 20 - Calgary, AB

The Canadian Dance Assembly is pleased to host its next National Conference in Calgary from October 19-20, 2017 at the Kahanoff Conference Centre. Taking place during the annual Fluid Festival, participants will be able to take in an array of performances alongside conference sessions. We will also be gathering in the beautiful new DJD Dance Centre to raise our glasses and toast colleagues new and old. It will be a pivotal gathering for Praire activists and equity leaders.

Conference registration is now open. Click the following for the schedule, session descriptions and speakers

Check HERE for travel details.

le 19 et 20 octobre à Calgary en Alberta

L’Assemblée canadienne de la danse est heureuse d’annoncer la tenue de la Conférence nationale 2017, à Calgary, les 19 et 20 octobre, au Khanoff Conference Centre, durant le Fluid Festival. Les participants pourront donc assister aux séances et à une variété de spectacles. Nous aurons aussi le plaisir de nous rassembler au magnifique DJD Dance Centre pour porter un toast à nos nouveaux et anciens collègues. La Conférence nationale de l’ACD constituera un important moment de rassemblement pour les activistes et les défenseurs de l’équité.

L'inscription pour le conférence est maintenant ouvert. Consultez les liens pour le calendrier, le programme et les notices biographiques

Consultez ICI pour les détails du voyage.