29th annual International Association for Dance Medicine & Science Conference

24-Oct-2019 - 27-Oct-2019

Announcing the 29th annual International Association for Dance Medicine & Science Conference in Montréal, CanadaOctober 24-27, 2019.

A Day for Teachers
A program of lectures, workshops and discussions drawing from the latest dance medicine and science research to inspire, refresh and reaffirm dance teachers' practice in the studio. Ideal for teachers new to dance medicine and science ideas, as well as those with experience.

For more information about the program, click HERE
Contact Elsa Urmston, IADMS Dance Educators' Committee Chair for further details: education@iadms.org

Une jounée pour les enseignant.e.s
Un programme de conférences, d'ateliers et de discussions, basé sur les dernières recherches en médecine et science de la danse. Il vise à inspirer, à actualiser et à réaffirmer la pratique de l'enseignement de la danse en studio. Idéal à la fois pour les enseignant.e.s novices et expériementé.e.s en médecine et science de la danse.

Apprenez-en plus sur notre programme en cliquant ici.
Pour plus d'information contacter Elsa Urmston, IADMS Dance Educators' Committee Chair, education@iadms.org